سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهداف دشمنان ضربه زدن به وحدت ملی

امام‌جمعه کوهدشت گفت: دشمنان درصدد ضربه زدن به وحدت بین ملت و دولت می‌باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‎الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت صبح امروز در خطبه‎های نماز عید سعید فطر این شهرستان عنوان کرد: امروز عید جهاد اکبر و گرفتن جوایز از ذات ربوبی است.

وی افزود: جایزه ما زندگی الهی داشتن و درست حرکت نمودن در مسیر رضای خدا، دین و قرآن است.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن تأکید بر اهمیت خودسازی بین جوانان اظهار داشت: عید سعید فطر عید میهمانان خداوند متعال است و زکات عید فطر به معنای شراکت با فقرا و توجه به مشکلات آنان می‌باشد.

وی گفت: انقلابی بودن یعنی فرد وظیفه‌ای دارد و بایستی این وظیفه را به نحو احسن انجام دهد و هرکسی که اهلیت کاری ندارد بایستی برکنار شود، زیرا این خواسته ملت است.

وی ضمن بیان اینکه بالاترین عبادت خدمت به مردم است تصریح کرد: برنامه دشمن این است که مردم را از حل مشکلات مأیوس و برای کشور سیاه نمایی اقتصادی کند.

وی در ادامه تأکید کرد: مردم مستحق انواع خدمت هستند، جوانان شغل می‌خواهند و دشمنان نیز درصدد ضربه زدن به وحدت ملی بین ملت و دولت می‌باشند.

طهماسبی یادآور شد: مجدداً می‌گویم! وضعیت سد معشوره کوهدشت چه شد؟ می‌گویند بودجه اختصاص داده‌شده درحالی‌که خواست مردم این است که در عمل کار را ببینند، هرکسی تریبونی در دست دارد مردم را امیدوار کند و اختلاف نیندازد و فقط به فکر حزبش نباشد.

وی خطاب به مسئولین سایت‌های خبری گفت: جوسازی نکنید و به خاطر مطرح کردن کسی چیزی ننویسید و مطالب خود را فقط برای رضای خدا منتشر کنید.

انتهای پیام/م

ضربه زدن به وحدت ملی از اهداف دشمنان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.