سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام شرط دریافت یارانه مطبوعات در گیلان

چگونگی شرط دریافت یارانه مطبوعات در گیلان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای، شرط دریافت یارانه مطبوعات را اعلام کرد.

وی افزود: بر اساس ضوابط حمایتی رسانه‌ها در سال ٩٧، آن تعداد از شماره‌های نشریات که در بازه زمانی مورد حمایت، منتشر و اعلام وصول تأیید شده داشته باشند، در فهرست حمایتی قرار می‌گیرند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: بر این اساس، گزارش‌گیری اداره حمایت، ١٠ روز پس از پایان هر بازه زمانی اعلام شده، انجام می‌شود و شماره‌هایی که پس از موعد مقرر اعلام وصول شوند، مشمول حمایت نخواهند بود؛ بنابراین فرایند اعلام وصول در موعد مقرر و تأیید در سامانه، توسط کارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محاسبه و تخصیص یارانه مطبوعات، اهمیت زیادی خواهد داشت.

قاسم مصفا تصریح کرد: بر اساس ضوابط حمایتی سال ۹۷، رسانه‌های فاقد «ضریب کیفی» برای بهره‌مندی از یارانه مطبوعات، تنها تا تاریخ اول تیرماه فرصت دارند نسبت به ثبت درخواست و تکمیل خوداظهاری برای دریافت ضریب کیفی در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

چگونگی وصول و یارانه نشریات در گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.