استاندار مازندران در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه های گروهی استان با بیان اینکه رسانه ها به عنوان پل ارتباطی دستگاههای اجرایی ومردم در بازتاب واقعیات باید تلاش کنند گفت: سکوت رسانه ها در رساندن واقعیات به معنای خفه کردن صدای مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران طاهایی با اشاره به اینکه رسانه های استان به ویژه رسانه های مکتوب برای تهیه کاغذ با مشکل نقدینگی مواجه هستند افزود: به زودی تشکل رسانه در استان برای رفع این مشکل تشکیل می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این همایش با بیان اینکه رسانه ها در به ثمر رسیدن و پیشبرد اهداف نظام بسیار موفق عمل کردند گفت: رسانه ها مواظب باشند تا ابزارتسویه حساب جریانات قرارنگیرند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه هدفمندسازی یارانه مطبوعات ، رتبه بندی مطبوعات،آموزش تخصصی خبرنگاران و رسیدگی به معیشت اصحاب رسانه از برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است درباره ثبت اطلاعات خبرنگاران در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد یادآور شد: برخی از خبرنگاران در ثبت سامانه با مشکل مواجه هستند که برای رفع آن با تایید مدیر مسئول امکان پذیر است.

نیازآذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری نیز نقش رسانه ها در آموزش سبک زندگی به مردم را بسیار مهم دانست و تصریح کرد:توسعه رسانه و دانشگاهها باید با افزایش دانشن عمومی باشد.

در این همایش از حامیان رسانه ای استان تجلیل شد./س

برچسب ها: خبرنگاران ، رسانه ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.