اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به وجود لیست بیمه به عنوان شرط پرداخت یارانه مطبوعات، عنوان کرده است که بیمه خبرنگاران با عناوین مرتبط، از حمایت دو برابری برخوردار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی و پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی؛ اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، طی اطلاعیه ای از کلیه صاحبان امتیاز رسانه ها خواست فهرست بیمه تیرماه کارکنان خود را حداکثر تا پایان آذرماه به اداره حمایت ارسال کنند.

صاحبان امتیاز رسانه ها  تصویر فیش واریزی به حساب سازمان تامین اجتماعی و جدول اسامی در قالب فایل ورد (برروی لوح فشرده) به تفکیک شماره بیمه نامه و عنوان شغلی در فهرست بیمه را تا مهلت مقرر به این اداره ارسال کنند. بنابر اعلام اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، این درخواست برای پرداخت یارانه بیمه  و به عنوان شرط پرداخت یارانه صورت می گیرد.

گفتنی است:از ابتدای سال بعد و در راستای حمایت از حقوق روزنامه نگاران و تشویق مدیران رسانه ها به بیمه کردن روزنامه نگاران با عناوین شغلی واقعی آنان، در پرداخت یارانه بیمه به رسانه ها علاوه بر ضوابط مندرج در بسته حمایتی ٩٤ یارانه بیمه کارکنان (عودت مبلغ واریزی رسانه به حساب سازمان تامین اجتماعی توسط اداره کل مطبوعات داخلی) بر اساس قاعده خواهد بود.

 انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.