سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز قدس، روز قدرت اسلام در تمام جهان است

امام جمعه بخش آسمینون شهرستان منوجان گفت: روز قدس، روز تذکر و یادآوری قدرت اسلام به تمام مدعیان سلطه جویی جهان است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام  رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون شهرستان منوجان گفت: در اندیشه و نگاه مقام معظم رهبری (حفظه الله) روز قدس یکی از برجسته‌ترین یادگار‌های امام عزیز ماست و امروز مساله اساسی در دنیای اسلام، مساله قدس است که یک روز بین المللی است.

وی افزود: روزی که ملت ایران می‌تواند با کمک ملت‌های مشتاق دیگر یک حرف حقی را فریاد کند که برای پنهان کردن آن حرف حق و خاموش کردن آن فریاد، شصت سال است که دستگاه استکبار در حال سرمایه گذاری است که فلسطین را از نقشه جغرافیایی جهان حدف کند.

حجت الاسلام  احمدی نیک بیان کرد: روز قدس، حقیقتی از اتحاد و انسجام دنیای اسلام است، چرا که این روز فقط روز فلسطین نیست بلکه روز امت اسلامی است و همانطور که روز قدس، روزی جهانی است یک پیام جهانی هم دارد و آن هم این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود ولو اینکه از پشتیبانی بزرگ‌ترین و قدرتمندترین دولت‌های عالم برخوردار باشد.

امام جمعه نودژ اظهار کرد: امروز روز قدس به عنوان یک فرهنگ در آمده است، موضع گیری جهان اسلام و سایر ملل آزاده در برابر استراتژی ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل نشان داد که روز قدس هیچگاه فراموش نخواهد شد.

خطیب جمعه نودژ با اشاره به مساله اف‌ ای تی اف بیان کرد کرد: این موضوع لوایح چهار گانه‌ای دارد و مهم‌تر از این‌ها دو لایحه مبارزه با پولشویی و تامین منابع مالی تروریسم است که به دلیل اختلاف مبنای ما با غرب و آمریکا در بسیاری از این مسایل، تصویب این طرح به ضرر منافع ملی کشور و ملت خواهد بود و به نوعی ما دچار خود تحریمی می‌شویم و دست دشمن برای تحریم بیشتر را باز می‌کنیم و در نهایت استقلال سیاسی کشور به خطر می‌افتد.

امام جمعه نودژ تصریح کرد: نمایندگان مجلس حواس شان جمع باشد که با فشار‌های بیرونی در تصویب این لوایح تسلیم نشوند چرا که تصویب این طرح‌ها در واقع خیانت به کشور است و هیچ کمکی به اقتصاد کشور و معیشت مردم نمی‌کند، بلکه به ضرر نظام و مردم است.

خطیب جمعه نودژ با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بیست نهمین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی افزود: دشمن در مقطع فعلی بر سه محور فشار اقتصادی، فشار روانی و در مرحله سوم فشار عملی و با هدف سیطره بر کشور متمرکز است؛ که فشار اقتصادی بر ملت ایران از سال‌ها قبل توسط دشمنان آغاز شده است و مقصود اصلی مذاکره کنندگان ایرانی در ماجرای برجام مقابله با این فشار‌ها و به صورت مشخص برداشتن تحریم‌ها بود.

احمدی نیک گفت: دشمن بدعهد نشان داد که حتی برای عمل به تعهدات صریح خود در برجام حاضر نیست که فشار اقتصادی را بر ملت ایران کاهش دهد و از تحریم‌های ظالمانه اقتصادی بکاهد و اصلی‌ترین هدف دشمن از فشار اقتصادی آن است که ملت ایران را در پی جویی اهدافی که برای آن انقلاب کرده بود، پشیمان کند که البته کور خوانده است و به فضل خداوند و با تلاش مسئولین و همت مردم نقشه‌های آنان، تقش بر آب خواهد شد

انتهای پیام /ی

نماز جمعه نودژ شهرستان منوجان در روز قدس

برچسب ها: نمازجمعه ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.