امام جمعه کرمان گفت: دشمنان همواره در زمان انقلاب وچه بعد از دوران امام، منتظر فرصتی هستند تا نظام را از بین ببرند .

دشمنان منتظر نبود امام وسقوط نظام ما هستند/ از زحمات استاندارپاکدست کرمان قدردانی می کنمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانحجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر کرمان با اشاره به فرا رسیدن 14 خرداد و سالروز رحلت امام (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان انتظار چنین روزی را می کشیدند که امام (ره) نباشد تا سقوط نظام جمهوری اسلامی را شاهد باشند.

وی افزود: امام راحل طی 2 دهه کارهای مهم و سخت را پایه گذاری  و در مبارزه با تمام سختی ها نهضت را از همه پیچ وخم ها عبور داد و توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: امام راحل ما  در مرحله دیگر انقلاب را تثبیت کرد و مدل حکومتی بر اساس کتاب و سنت پیامبر در دنیایی که علیه آن تبلیغات مسموم می شد را پایه گذاری کرد.

وی ادامه داد: ملت 55 سال است در صف مقابله با استبداد، استکبار جهانی و استعمار ایستاده و با وجود هزینه های فراوان توانسته از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه خلاء نبود امام راحل شوک بزرگی به جامعه تحمیل کرد افزود: انتخاب مقام معظم رهبری این خلاء را پر کرد و امامی وارسته، فقیه و تربیت شده مکتب امام (ره) با موفقیت راه ایشان را ادامه دادند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دشمن طراحی کرده بود که کشور را از درون فلج کند لذا تهاجم فرهنگی پایه گذاری شد که با هوشمندی رهبری نظام و حمایت مردم معجزه رقم خورد و کشور از این مشکل نیز عبور کرد.

وی ادامه داد: جریان های آشوبگر همانند کودتای خزنده هر چند سال این کشور را با خطر روبرو کرد و عبور به سلامت مردم از این فتنه ها به هدایت رهبری معظم انقلاب اتفاق افتاد.

امام جمعه کرمان با اشاره به لزوم پیروی مسئولان از فرامین مقام معظم رهبری اظهار داشت: مجلس و دولت در بحث معاهدات بین المللی و برجام با صلابت و متناسب با تاریخ سازنده ترسیم شده توسط امام (ره) و رهبری حرکت کنند.

حجت الاسم علیدادی سلیمانی با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام 15 خرداد نیز در سخنانی با گرامی داشت این روز تصریح کرد: 15 خرداد آغاز مبارزه ضد استبدادی، استعماری و استکباری امام خمینی (ره)  و عزیزانی که در چنین روزی برای پیروزی نهضت جان خودشان را فدا کردند، است.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر گفت: در شب قدر حادثه بزرگی در زندگی همه ما  رقم خواهد خورد و بایداستفاده از فرصت  کیفیت شبهای قدر و دعا را بالا ببریم و به خود بیشتر توجه کنیم.

وی با اشاره به استعفای استاندار کرمان از سمت خود بیان کرد: از زحمات آقای رزم حسینی استاندار تلاشگر، برنامه محور و پاکدست کرمان تقدیر می کنیم و امیدواریم دولت جایگزین مناسبی برای وی پیدا کند تا کار و برنامه توسعه در استان کرمان ادامه پیدا کند وخدای ناکرده برنامه های اقتصادی خوب وی برزمین نماند.

انتهای پیام/ح

دشمن دنبال سقوط نظام ما در غیاب امام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار