سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری مزاحم تلگرامی شهروند گیلانی

عامل ارسال مطالب موهن و غیراخلاقی به شهروند گیلانی در تلگرام شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ ایرج محمدخانی، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: عامل ارسال مطالب موهن و غیراخلاقی به خانم ۳۴ ساله گیلانی در تلگرام شناسایی و و با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شد.

وی افزود: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم ۳۴ ساله گیلانی مبنی بر ارسال مطالب موهن و غیر اخلاقی به او در تلگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای گیلان با بیان اینکه با پی جویی‌های فنی و پلیسی، عامل ارسال مطالب موهن و غیراخلاقی به شاکیه در تلگرام که مردی ۳۰ ساله بود، شناسایی شد، اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شد.

سرهنگ محمدخانی از کاربران خواست، در انتخاب پیام رسان‌های موبایلی شرکت‌های بیگانه و استفاده از خدمات آنها، محرمانگی و امنیت اطلاعات شخصی را جدی بگیرند و در انتخاب گزینه‌های ایرانی شک نکنند چرا که جایگزین‌های خوبی برای انواع رسانه‌های اجتماعی هستند.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس http://www.cyberpolice.ir/ یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش کنند.

 

انتهای پیام/ع

 

شناسایی و دستگیری عامل ارسال مطالب موهن به بانوی ۳۴ ساله گیلانی در تلگرام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.