رئیس پلیس فتای گیلان از شناسایی و دستگیری مدیر و گرداننده یک صفحه غیراخلاقی فضای مجازی در آستانه اشرفیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ ایرج محمدخانی، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در راستای مقابله با جرائم علیه اخلاق و عفت عمومی، کارشناسان تیم رصد این پلیس، صفحه‌ای را با بیش از ۳ هزار دنبال کننده در فضای مجازی شناسایی کردند که گرداننده آن مبادرت به انتشار محتوای غیراخلاقی و ترویج ابتذال می‌کرد.

وی افزود: با شناسایی صفحه غیراخلاقی، تلاش برای احراز هویت واقعی گرداننده اصلی این صفحه به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار داشت: با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی انجام شده مدیر اصلی صفحه غیراخلاقی در پیام‌رسان موبایلی خارجی که مردی ۲۵ ساله بود شناسایی و ضمن اخذ مجوز‌های لازم قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان آستانه اشرفیه دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

سرهنگ محمدخانی خاطرنشان کرد: متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آستانه اشرفیه معرفی و تحویل داده شد.

وی از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.ir گزارش کنند.

 

انتهای پیام/ع

شناسایی و دستگیری گرداننده یک صفحه غیراخلاقی در آستانه اشرفیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.