سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمن در پی خدشه به راه امام (ره) و انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن به دنبال مخدوش کردن راه نورانی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد و روز جهانی قدس در شهرکرد، با اشاره به ظرفیت‌های گسترده ماه مبارک رمضان گفت: لیالی با عظمت قدر و نزول قرآن کریم به عنوان یک برنامه جامع انسان ساز از ظرفیت‌های این ماه برای رساندن بشریت به کمال است.

وی افزود: شهادت مظلومانه امام علی (ع) هم از وقایع مهم مذهبی و سیاسی در ماه مبارک رمضان است که باید به خوبی بررسی و تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه قدس شریف یک حقیقت قرآنی و دینی است و نمی‎توان آن را از جهان اسلام جدا کرد گفت: بیت المقدس بر اساس سنت الهی به دامان اسلام باز می‌گردد.

نکونام با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس تاکید کرد: جهان اسلام امروز در آزمونی حساس در رابطه با بیت المقدس قرار دارد که نیازمند حضور جدی و جهاد مستمر و تقویت باور مردمی به اهمیت موضوع است.

وی اضافه کرد: امت اسلامی امسال باید با حضوری باشکوهتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود از جنایات رژیم غاصب اسرائیل را در افکار عمومی دنیا جاودانه کند.

نکونام در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون ۱۴ خرداد بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: امام خمینی (ره) پس از کسب نورانیت لازم در ظرف دین، اخلاق، خودسازی و جهاد همه جانبه، راه نورانی انقلاب اسلامی را پیش پای ملت ایران گذاشت و رهبری کرد.

وی افزود: بایستی مبانی تفکر انقلابی و مسیر روشن امام راحل (ره) و دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی که دنیا را متوجه خود کرد، همواره در جامعه و بویژه برای نسل‌های جوان تبیین شود.

نکونام اظهار داشت: امروز دشمن و برخی افراد با نادیده گرفتن این دستاوردها، به دنبال القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی و پر چالش نشان دادن نظام، و حتی کارآمد جلوه دادن رژیم منحوس ستمشاهی پهلوی در اذهان جامعه و خصوصاً جوانان هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه در کنار هجمه و تلاش گسترده دشمن برای تخریب چهره امام (ره) و انقلاب اسلامی، برخی افراد مدعی پیروی از امام (ره) نیز با بخشی نگری و بی توجهی به برخی مسائل، محتوا و محکمات راه ایشان را مخدوش می‌کنند.

نکونام تأکید کرد: امروز وظیفه و مسئولیت همه مردم، مسئولان و دستگاه‌ها در قبال امام (ره) و انقلاب اسلامی و برای پاسخ دهی و مقابله مناسب با این هجمه‌ها و مسائل بسیار سنگین و مستلزم تلاش دغدغه‌مند و مومنانه است تا دشمن در این فضاسازی منفی، ناکام شود.

وی با بیان اینکه راه امام خمینی (ره) باید همواره مانند نهری خروشان در جامعه جاری و پررنگ باشد گفت: امروز مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) محکمات و محتوای این راه را با مجاهدت تمام حفظ و تقویت و در کشور جاری می‎کنند و ما هم باید با تأسی به ایشان، در این مسیر حرکت کنیم.

نکونام در پایان خواستار برگزاری باشکوه و مردمی مراسم ارتحال امام (ره)، ۱۵ خرداد و روز قدس با برنامه‌های مفید و اثربخش شد.

انتهای پیام/ش

مراسم ارتحال امام (ره)، ۱۵خرداد و روز قدس مردمی و اثربخش باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.