سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل؛

90 درصد از فرهنگیان اردبیل عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 90 درصد از فرهنگیان استان اردبیل عضو صندوق ذخیره فرهنگیان می باشد، که این میزان 2 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به سیاست های آموزش و پرروش استان در خصوص ارتقای سطح معیشت و رفاه فرهنگیان اظهار داشت: در راستای سیاست های وزارت متبوع آموزش و پرورش، استان نیز بسته های رفاهی برای فرهنگیان ارائه داده است که امسال نیز در نظر داریم این بسته های رفاهی را تقویت نماییم.

وی ارتقای سطح منزلت و معیشت فرهنگیان را جزو سیاست های وزارت و استان عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: توسعه مراکز رفاهی و اقامتی، مراکز درمانی و  نیز توسعه انواع بیمه ها از جمله اقداماتی است که در این خصوص در استان انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین با اشاره به اینکه زمینه خرید کالاهای اساسی با شرایط آسان برای فرهنگیان استان فراهم شده است، تصریح کرد: برای رفع نیازهای مالی فرهنگیان، با بانک های مختلف در خصوص اعطای انواع وام متناسب با نیاز فرهنگیان قرارداد منعقد شده است.

ناصری در ادامه ایجاد فرصت سرمایه گذاری مطمئن و بلند مدت برای فرهنگیان را از جمله سیاست های آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: مصداق بارز این سرمایه گذاری مطمئن صندوق ذخیره فرهنگیان می باشد که علی رغم شایعات و با توجه به گزارش های مدیران و عملکرد شفاف در این زمینه  این صندوق همچنان با قوت به کار خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به این که در برنامه پنجم توسعه سهم دولت به صندوق واریز نشد افزود: در برنامه ششم توسعه دولت مکلف به پرداخت سهم خود به صندوق ذخیره فرهنگیان شده است بنابر این هر چه درصد واریزی فرهنگیان به این صندوق بیشتر باشد، به همان میزان می توانند سهم بیشتری را به خود اختصاص دهند.

ناصری از افتتاح نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان در استان خبر داد و تصریح کرد: فرصت مناسبی است که بتوانیم از این ظرفیت برای توسعه آموزش و پرورش و یا دیگر حوزه های استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح

عضویت فرهنگیان در صندوق ذخیره بالاتر از میانگین کشور است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۱:۴۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
بدون اینکه خبر داشته باشی ثبت نامت می کنند.