مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تعداد مسافران فرهنگی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد افزایش داشته است.

احمد ناصری ، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: از آغاز طرح اسکان نوروزی امسال تا پایان روز هفتم فروردین ماه سال‌جاری تعداد مسافران فرهنگی نوروز امسال در استان اردبیل به ۱۸ هزار و ۵۴۵ نفر رسید.

وی با اشاره به استقبال مناسب از مسافران نوروزی در سطح مدارس استان، گفت: این تعداد مسافر در قالب ۵ هزار ۱۵۱ خانواده و به مدت ۴۶ هزار و ۳۶۳ نفر روز در استان اردبیل اقامت داشته‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه میزان اقامت مسافران فرهنگی در نوروز سال گذشته در بازه زمانی ذکر شده ۲۷ هزار و ۴۶۵ نفر روز بوده است، تصریح کرد: امسال این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد افزایش داشته است.

ناصری افزود: شهرستان اردبیل با ۷ هزار و ۹۸۱ نفر، سرعین با ۲ هزار و ۶۵۹ نفر و مشگین‌شهر با ۲ هزار و ۲۷۹ نفر به ترتیب پذیرای بیشترین مسافران فرهنگی نوروز تا هفتمین روز از نوروز امسال بوده است.

وی تصریح کرد: مدارس و اقامت‌گاه‌های آموزش و پرورش تا پایان طرح نوروزی با تمامی ظرفیت خود پذیرای مسافران فرهنگی در نوروز امسال است و تلاش تمامی همکاران ما نیز در راستای ارایه خدمات بهتر به فرهنگیان محترم و خانواده‌های آنها خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اقامت مسافران فرهنگی در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار