مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از اسکان بیش از 5 هزار خانوار فرهنگی در مدارس استان اردبیل خبر داد.

احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: میزبانی از 46 هزار و 363 نفر روز فرهنگی مسافر این سنگربانان علم و معرفت و معلمان گران‌سنگ در استان اردبیل افتخار بزرگ و خدمتی بی‌منت است.

وی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک سال نو اظهار داشت: استان دارالارشاد و حسینی اردبیل از 28 اسفند ماه 96 تا هفتمین روز فروردین 97 افتخار استقبال و پذیرایی از 18 هزار و 545 نفر فرهنگی را در قالب 5 هزار و 151 خانوار از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، زنجان، کردستان، مازندران، فارس، البرز، گیلان را داشته ایم.

ناصری ادامه داد: در هفتمین روز از فروردین بیشترین پذیرش از استان آذربایجان غربی و بیشترین اسکان در ناحیه 2 صورت گرفته است.

وی ضمن آرزوی سفر خوب و به یادماندنی به عزیزان فرهنگی مسافر به استان اردبیل، افزود: به حول و قوه الهی و فعالیت مدیران و روسای آموزش و پرورش و خادمان فرهنگیان به صورت شبانه روزی در 19 پایگاه و مدارس محل اسکان نواحی و مناطق و دو مرکز آموزشی و فرهنگی اردبیل و سرعین آماده استقبال، پذیرش و ارائه خدمات شایسته به خانواده های معزز فرهنگیان می باشد.

انتهای پیام/ح

استقبال و پذیرایی بیش از 18 هزار مسافر فرهنگی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار