رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از حضور بیش از 33 هزار نفر روز میهمان فرهنگی در استان اردبیل خبر داد.

مهیار رامزی، رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: از شامگاه 29 اسفندماه 96 تا پنجمین روز از بهار 97، 33 هزار و 190 نفر روز میهمان فرهنگی در استان اردبیل حضور پیدا کرده اند.

وی اظهار داشت: از آغاز پذیرش اسکان نوروزی تا پنجمین روز از فروردین 97 افتخار میزبانی 13 هزار 276 نفر در قالب 3 هزار و 688 خانوار را از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران، کردستان، زنجان، تهران و اصفهان را داشته ایم.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: در بین تمامی میهمانان فرهنگی که به استان اردبیل تشریف آورده اند سهم آذربایجان غربی بیشتر از سایر استان ها بوده و بیشترین پذیرش در ناحیه یک اردبیل انجام شده است.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر هیچ گونه کمبود و نارسایی در خدمات‌رسانی به مسافران و میهمانان فرهنگی در استان اردبیل وجود ندارد و در این زمینه از آمادگی لازم و کافی برخوردار هستیم که امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب به مسافران شاهد جلب رضایت آنان باشیم.

انتهای پیام/ح

اسکان میهمانان فرهنگی در مدارس استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.