مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تا دوازدهمین روز از بهار 97 استان اردبیل میزبان 74 هزار و 135 مسافر فرهنگی بوده است.

احمد ناصری ،مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،با اشاره به اینکه  افتخار می‌کنیم که تا دوازدهمین روز از بهار 97 میزبان 74 هزار و 135 نفر روز از میهمانان نوروزی بودیم، اظهار کرد: افتخاری بالاتر از این نیست که در این چند روز تعطیلات نوروزی خدمتگذار فرهنگیان عزیز از سراسر کشور باشیم.

وی گفت: در این روزهای بهاری 29 هزارو 654 نفر در قالب 8 هزار و 237 خانوار از فرهنگیان عزیز در استان تاریخی اردبیل اسکان یافتند، که امیدواریم خاطرات خوشی در این چند روز برایشان به وجود آمده باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: مسافران نوروزی از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، تهران، شهرستان‌های تهران و اردبیل، مازندران، گیلان، قزوین، کردستان، اصفهان، البرز و فارس بودند که همکاران ما به خوبی از این میهمانان استقبال نمودند.

ناصری تصریح کرد: تا دوازدهمین روز از تعطیلات بیشترین پذیرش از استان آذربایجان شرقی در پایگاه‌های اسکان شهرستان مشگین‌شهر می‌باشد.

انتهای پیام/ع

اسکان مسافران فرهنگی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.