سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین تولید کننده لوله های کامپوزیتی در ایران

مدیرعامل مجتمع تولیدی لوله های پلیمری یاسوج گفت: مجتمع تولیدی دنا صنعت یاسوج اولین تولید کننده لوله های کامپوزیتی در ایران است.

لهراسب باقریدر گفت گویی اختصاصی باخبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ گفت: این مجتمع تولیدی اولین تولید کننده لوله های کامپوزیتی در ایران و سومین تولید کننده لوله های پلی اتیلین دوجداره است.
وی با بیان اینکه این مجتمع لوله های پلی اتیلین دوجداره کورتیوب دار با اقطار بزرگ از ۱۶ تا چهار هزار میلی متر تولید می کند، گفت: لوله‌های دریایی برای اولین بار در کشور توسط مجتمع دنا صنعت یاسوج تولید شد.
باقری تصریح کرد: این مجتمع به صورت سالانه ظرفیت تولید ۸۵ هزار تن انواع لوله‌های کامپوزیتی، پلیمری، دریایی، نفت، گاز، آب و فاضلاب را دارد.
وی با بیان اینکه این مجتمع توان تولید انواع مخازن پلیمری را دارد، اظهار داشت: در گذشته لوله‌های دریایی فازهای ۱۹ و ۲۹ پارس جنوبی کنگان در خارج از کشور تامین می‌شد اما با احداث ابن مجتمع تولیدی هم اکنون این لوله ها در این مجتمع صنعتی تولید می‌شود.
مدیرعامل مجتمع تولیدی لوله های پلیمری یاسوج فرق لوله های پلیمری با لوله های بتنی و فولادی را وزن سبک ،طول عمر مفیدبالا،حمل و نقل سریع و آسان ،مقاومت در برابر انواع خوردگی ها و سازگاری با محیط زیست دانست.
باقری با بیان اینکه این کارخانه توانایی تولید لوله و اتصالات کامپوزیت و پلی اتیلن را داراست گفت:فن آوری تولید این لوله ها هم اکنون  تنها در دست آمریکا ،آلمان ،ترکیه و ایران است.
وی با اشاره به اینکه در کارخانه دنا صنعت تکنولوژی برتر دنیا به کار گرفته شده است افزود: از این جهت کیفیت محصولات تولیدی ما بی نظیر است و این محصولات تا 50 سال ضمانت بی قید و شرط دارند.
باقری عنوان کرد: در این مجتمع صنعتی 387نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند .
مدیرعامل مجتمع تولیدی لوله های پلیمری یاسوج بزرگترین مشکل این واحد تولیدی را عدم برگشت سرمایه از طریق دولت برشمرد و گفت اگر مطالبات ما از دولت به موقع وصول شود دیگر مشکلی در زمینه افزایش تولیدات نخواهیم داشت.
 انتهای پیام/غ

رقابت تولیدی دنا صنعت یاسوج با کشور های خارجی

 
برچسب ها: اشتغال ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.