استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود محدودیت‌ها در بخش دولتی ولی این استان استحقاق چنین سرمایه‌گذاری‌هایی را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سفر وزیر صنعت به گونه‌ای تنظیم شد که فرصت پیدا کردیم وی را با موضوعات مهم در حوزه صنعت آگاه کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه وزیر صنعت و معدن به دلیل سابقه طولانی در حوزه صنعت اطلاعاتی لازم در خصوص صنعت استان دارد، گفت: در این سفر یک روزه وزیر صنعت از کارخانه سیمان، کارخانه‌های پتروشیمی در دهدشت و گچساران، دنا صنعت، شرکت‌های سینره و زرد بند نیز بازدید و از نزدیک موانع و مشکلات را بررسی کردند.

این مسؤول تصریح کرد: در نشست ستاد رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد نمایندگان تشکل‌ها و نمایندگان استان در مجلس بحث‌های خود پیرامون صنعت استان را مطرح کردند.

وی ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد وضعیت صنعتی دارد و مشکلاتی نیز دارد و بسیاری از آن مشابه کشور است که باید تلاش کنیم حل شود و وزیر قول دادند که به صنعت استان کمک کنند.

خادمی اذعان کرد: آنچه الان در این سفر تاکید داریم بحث پاینده صنعت استان است به دنبال این هستیم که مجموعه‌های دولت و وابسته به دولت در استان سرمایه‌گذاری کنند با وجود محدودیت‌ها در بخش دولتی ولی این استان استحقاق چنین سرمایه‌گذاری‌هایی را دارد.

خادمی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که با تایید وزارت و قولی که وزیر صنعت در راستای کمک به صنعت استان دادند چند طرح توجیه‌دار را در سفر رئیس جمهور به استان مطرح تا از طریق دولت سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر این موضوع را به صورت جدی مطرح و مصوبات لازم را بگیریم در آن صورت کار بزرگ و تاریخی در استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: صنعت ، سرمایه گذاری ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.