سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی آستان امام زاده عبدالله (ع) بافق

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزدگفت:با توجه به اجرای طرح جامع و اهمیت امام زاده عبدالله (ع) بافق باید فعالیت‌های فرهنگی این آستان در سال جاری توسعه یابد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در حاشیه دیدار مردمی با شهروندان بافقی بر لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی آستان امام زاده عبدالله (ع) این شهرستان در سال جاری تاکید کرد.

حجت الاسلام زارع افزود:باتوجه به اهمیت، جایگاه و فضای این آستان باید دستگاه‌های اجرایی شهرستان بخصوص شهرداری همت خود را بیش از پیش جهت توسعه فعالیت‌های فرهنگی این آستان مضاعف کنند.

وی با اشاره به نشست خود با رئیس هیت امنای این شهرستان تصریح کرد:با توجه به اینکه زیرساخت‌های لازم جهت تحقق این امر ایجاد شده در سال جاری این آستان شاهد توسعه فعالیت‌های فرهنگی می‌باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد خاطر نشان کرد:برخی امام زاده‌های شاخص شهر یزد برنامه‌های فرهنگی در سطح کشور اجرا می‌کنند که اعضای هیت امنای بافق باید با برگزاری جلسات مشترک با هیئت امنا استان تبادل تجربیاتی انجام دهند.

گفتنی است:مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با حضور در سومین نشست اداره اوقاف استان و در دیدار مردمی با شهروندان بافقی از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا و دستوراتی در رابطه با حل مشکلات آنان داده شد.

انتهای پیام/ی

 فعالیت‌های فرهنگی آستان امام زاده عبدالله (ع) بافق  توسعه میابد

برچسب ها: وقف ، سازمان اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.