مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری مراسم اختتامیه طرح آرامش بهاری در امامزاده سید جعفر محمد یزد خبرداد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  گفت:در راستای تجلیل از برگزیدگان اجرای طرح آرامش بهاری در استان یزد سه‌شنبه هفته آینده ساعت ۱۸:۰۰ مراسم اختتامیه طرح آرامش بهاری در امامزاده سید جعفر محمد یزد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین زارع زاده افزود:با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ایام تعطیلات نوروزی در بقاع متبرکه استان یزد، گفت: در این مدت در قالب اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان استان یزد ۳۰ خیمه معرفت را برپا کردیم و در این خیمه‌ها انواع خدمات فرهنگی، آموزشی، مشاوره‌ای و ... را به مسافران نوروزی ارائه کردیم.

وی در مسیر اجرای این طرح از بیش از ۹۰ مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم و ۵۰ مبلغ آموزش‌دیده استانی استفاده شدو در کنار این برنامه‌ها در بقاع متبرکه استان برپایی غرفه‌های متعدد فرهنگی، چندرسانه‌ای، مشاوره، کودک و ... را داشتیم و در همین زمینه روزانه ۷۵۰ کودک از غرفه کودک مستقر در امامزاده سید جعفر محمد استفاده کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت : در تعطیلات نوروزی بیش از ۵۸۰ هزار نفر زائر از امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد زیارت کردند و در زمان تحویل سال نیز بیش از ۵۵ هزار نفر در سطح استان یزد در امامزادگان حضور داشتند.

وی ادامه داد: درزمینهٔ اسکان مسافران  در این ایام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ ی

برچسب ها: سازمان اوقاف ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار