سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

تجلیل از برگزیدگان جشنواره سفیران سلامت و فعالان حوزه سلامت دانش آموزی درتبریز

دومین همایش تجلیل از برگزیدگان جشنواره سفیران سلامت و فعالان حوزه سلامت دانش آموزی در تبریز افزود: دانش آموزان محور ترویج سلامت و خود مراقبتی هستند و این مهم علاوه بر سلامت خود آنان، به سلامت خانواده، مدرسه و در نهایت جامعه منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی،با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت در راستای افزایش سلامت جسمی و روانی دانش آموزان، امسال ۳ ماموریت مهم در آموزش و پرورش شامل حفظ و استمرار سلامت جسمی و روانی، توجه به تغذیه و برنامه غذایی سالم و همچنین نشاط آفرینی دانش آموزان در کنار آموزش، در نظر گرفته شده است.


رئیس مرکز بهداشت آذربایجان شرقی هم گفت: به همت دانش آموزان سفیر سلامت، می‌توان گره‌های بسیاری را در حوزه سلامت افراد جامعه، باز کرد و به یاری آنان گام‌های بلندی در تامین و افزایش سلامت جامعه برداشت.

عباس علی درستی افزود: با این که امروزه بیماری‌های واگیردار دیگر جزو چالش‌های کشور‌های توسعه یافته دنیا و حتی کشور ما نیست، اما به خاطر ارتباطاتی که با کشور‌های همسایه وجود دارد، همچنان با مشکلاتی در حوزه سلامت شهروندان همانند انتقال بیماری‌ها روبرو هستیم که برای مقابله و کنترل آنها، به برنامه ریزی منسجم نیازمندیم.


در این همایش از ۱۵۰ برگزیده جشنواره سفیران سلامت و فعالان حوزه سلامت دانش آموزی آذربایجان شرقی تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

 

کلید سلامت جامعه در سرقفل مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.