ساخت و تجهیز ۶ مدرسه ۱۲ کلاسه در سال تحصیلی آینده در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تصویب شد.

تصویب احداث ۶ مدرسه در شهر سهندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مجید خدابخش آستاندار اذربایجان شرقی، امروز در این نشست گفت : تراکم عظیم جمعیت در مساکن مهر شهر جدید سهند، نیازمند اتخاذ تدابیر زیر ساختی از جمله ، مدرسه ، درمانگاه و غیره است.


 وی افزود : با توجه به قرارگیری ۳۶ هزار نفر خانوار و حجم انبوه ساکنین در شهر سهند ، مردم این شهر با مشکلات متعددی از جمله کمبود فضاهای آموزشی مواجه هستند .


فرماندار اسکو نیز در این جلسه گفت ۲۵ مدرسه دولتی در شهر سهند وجود دارد و با توجه به سر ریز جمعیت در این شهر جدید نیازمند ۱۴ مدرسه ۱۲ کلاسه هستیم .


محمدزاده همچنین افزود : استقرار پایه دوازدهم و کمبود فضاهای آموزشی و بازنشستگی ۷۰ نفر از نیروهای شاغل در منطقه در سال آینده ، این مجموعه را نیازمند توجه ویژه میکند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت : با برنامه ریزی ، هماهنگی و تلاش شبانه روزی همکاران ، برای استقرار پایه دوازدهم در سال تحصیلی اینده مشکلی نخواهیم داشت.


پاشایی همچنین گفت:دستگاه تعلیم وتربیت استان بر اساس ارزیابی وزارت آموزش و پرورش ؛ رتبه سوم کشوری را در شاخص های عمومی و اختصاصی کسب کرده است.


در این نشست اعلام شد : در استان ۳۷ پایگاه با دو هزار و هفتاد اتاق آماده استقبال و پذیرش از میهمانان فرهنگی در نوروز 97 است.

انتهای پیام/

تصویب احداث ۶ مدرسه در شهر سهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.