سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شهرکرد؛

افتتاح دفتر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر

دفتر کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دفتر کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، به مناسبت هفته کار و کارگر، و با حضور محمدرضا واعظ مهدوی نماینده وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق مرکزی این بیمه، در شهرکرد افتتاح شد.

جعفر شاه‎بندری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از افتتاح این دفتر کارگزاری، دسترسی راحت‌تر متقاضیان برای ثبت نام و استفاده از خدمات بیمه‌ای این صندوق است.

وی افزود: افراد ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند عضو این صندوق شوند که باید به مدت ۱۵ سال ماهانه بین ۲۰۰ تا ۴۵۰ هزار ریال حق بیمه پرداخت کنند.

شاه‎بندری اضافه کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به این دفتر کارگزاری و ارائه اصل و کپی کارت ملی خود، نسبت به تکمیل فرم درخواست و تشکیل پرونده اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با ۷۰ سال سن و ۱۰ سال سابقه بیمه‌پردازی امکان بازنشستگی دارند.

شاه‎بندری گفت: در حال حاضر ۲۶ هزار و ۲۰۰ نفر در استان چهارمحال و بختیاری، تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.

 سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد و عیادت از بیماران بستری تحت پوشش این بیمه در بیمارستان امام علی (ع) فرخ‌شهر و اعطای احکام بازنشستگی ۲ تن از آنان، از دیگر برنامه‌های سفر محمدرضا واعظ مهدوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور و نماینده وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، به استان چهارمحال و بختیاری بود.

اول ماه می‌ میلادی برابر با ۱۱ اردیبهشت «روز جهانی کارگر» و ۵ تا ۱۱ اردیبهشت به عنوان «هفته کار و کارگر» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ن

آغاز به کار دفتر بیمه روستاییان و عشایر در شهرکرد

برچسب ها: بیمه ، اخبار سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.