سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت امروز ایران اسلامی در دنیا مثال زدنی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: امنیت امروز ایران اسلامی در دنیا مثال زدنی است و این مهم به واسطه جانفشانی همه ایثارگران به دست آمده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان صبح امروز در مراسم جشن روز جانباز که در آستانه ولادت باسعادت بزرگ جانباز دشت کربلا، حضرت ابالفضل‌العباس (ع) در سینما بهمن سنندج برگزار شد، گفت: افتخار داریم که در چهارمین دهه عمر انقلاب همچنان پیرو امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی افزود: شهدا و جانبازان در روزهای سخت انقلاب در برابر دشمن داخلی و خارجی سینه ستبر کردند تا امروز ایران اسلامی با اقتدار، مدافع مظلومان جهان باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر قدردانی از ایثار و شهامت مدافعان انقلاب اسلامی گفت: شجاعت و ایستادگی پاسداران، ارتشیان، نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) فراموش شدنی نیست.

وی افزود: با نگاهی به وضعیت اقتصادی و امنیتی دنیا می‌توان تمایز ایران اسلامی را در همه ابعاد به روشنی مشاهده کرد.

خوش اقبال با اشاره به اینکه اگرچه مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: امنیت امروز ایران اسلامی در دنیا مثال زدنی است و این مهم به واسطه جانفشانی همه ایثارگران به دست آمده است.

وی با بیان اینکه همه مسوولان وظیفه دارند که برای رضایتمندی و پیگیری مشکلات این قشر تلاش کنند، گفت: مسوولین، مسوولیت خود را به برکت خون شهدا و ایثار جانبازان و ایثارگران دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد امسال با تدابیر ارزنده رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار، سالی پربرکت برای ملت ایران باشد.

انتهای پیام/ د م

شجاعت و ایستادگی پاسداران و سربازان گمنام امام زمان(عج) فراموش شدنی نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.