سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش ملی «محبت و عشق از دیدگاه اهل بیت (ع)» در شیراز

سومین همایش ملی «محبت و عشق از دیدگاه اهل بیت (ع)» اردیبهشت ماه در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر حجت الاسلام قاسم کاکایی دبیر علمی همایش محبت و عشق از دیدگاه اهل بیت (ع) در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: سرفصل‌های این همایش شامل اقسام محبت، الگو سازی، نقش محبت در مدیریت جامعه، آسیب شناسی محبت، تاثیرپذیری بزرگان در آموزه‌های اهل بیت (ع) در بحث محبت و رابطه محبت و دینداری است.

وی افزود: تاکنون ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که ۷۰ مقاله چاپ و ۱۰ مقاله ارائه می‌شود.

حجت الاسلام کاکایی با بیان اینکه این سومین همایشی است که در رابطه با سیره رضوی در  دانشکده معارف دانشگاه شیراز برگزار می‌شود، گفت: این همایش بخشی از عرفان اسلامی و عرفان شیعه است چرا که بخش مهمی از این عرفان بحث محبت و عشق خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه امروز چهره اسلام به عنوان چهره خشن نشان داده شده است که مظهر آن داعش و القاعده است، اظهار داشت: اساس دین هم بر همین محبت است و دین غیر از محبت ورزی نیست.

رئیس دانشکده الهیات و معارف دانشگاه شیراز با یادآوری این مطلب که این همایش با پیام ویدئویی آیت الله جوادی آملی افتتاح می‌شود و حجت الاسلام سعید جوادی آملی، فرزند این عالم ربانی در همایش حضور خواهد داشت، تصریح کرد: دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی، چهره ماندگار فلسفه، دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی، کارشناس معرفت شبکه چهار، دکتر اعوانی، چهره ماندگار فلسفه، دکتر کاووس حسنلی و دکتر یوسف نیری جز سخنرانان این همایش دو روزه هستند.
انتهای پیام/ر

همایش «محبت و عشق از دیدگاه اهل بیت (ع)» در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.