سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

از پتانسیل حوزه وقف و فعالیت‌های خیریه‌ای در حوزه مهارت آموزی استفاده می شود

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:در سفر اخیر به خراسان رضوی مقرر شد از پتانسیل حوزه وقف و فعالیت‌های خیریه‌ای در حوزه مهارت آموزی استفاده می شود

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سلیمان پاک‌سرشت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تربت جام افزود:  انتظار هم می‌رود که چنین طرح‌هایی از خراسان رضوی آغاز شود.

 
 
وی با بیان تمام گروه‌ها و اقشار جامعه باید دسترسی آسان و عادلانه به فرصت‌های مهارت آموزی داشته باشند گفت:بسیار مهم است که تمام گروه‌ها و اقشار جامعه فارغ از هر ملاحضه‌ای دسترسی آسان و عادلانه به فرصت‌های مهارت آموزی داشته باشند.
 
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:آموزش‌های مهارتی و کارگاه‌ها در حوزه بانوان با خلاء جدی مواجه است که با راه‌اندازی کارگاه‌هایی برای بانوان در صدد جبران این کاستی هستیم.
 
سلیمان پاک‌سرشت گفت: بانوان، بخشی از جمعیت فعال جامعه هستند که چنانچه از چرخه فعالیت اقتصادی حذف شوند مشکلات ما بیشتر خواهد شد.
 
وی افزود: تاکنون نتوانسته‌ایم آنگونه که می‌بایست از حضور و نقش بانوان در فعالیت‌های اقتصادی استفاده و زیر ساخت‌های آن را فراهم کنیم که با اقدامات جدید سازمان در نظر داریم کارگاه‌های مخصوص بانوان را ایجاد نماییم چراکه پتانسیل و استعداد بانوان در حوزه اقتصادی سرشار است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت:: همچنین امسال بر اعطای تسهیلات دقت بیشتری صورت میپذیرد تا از صلاحیت افراد و مهارت آن‌ها اطمینان حاصل شود.

انتهای پیام/س، ج
 

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تربت جام با حضور معاون وزیر

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.