معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی به حمایت دستگاه قضایی با صیانت از سرمایه گذاری قانونی برای حمایت از کالای داخلی تأکید و نقش صنعتگران را در این زمینه مهم ارزیابی کرد.

حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاری قانونی برای حمایت از کالای داخلیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ قاضی سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در نشست کارگروه قضایی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: حمایت قضایی از سرمایه گذاری در جهت حمایت از کالای داخلی یکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضایی استان در سال جاری بوده و حمایت‌های مختلف قضایی و حقوقی از ابتدای سال از سوی مجموعه قضایی استان انجام شده است.

وی افزود: تولید و ایجاد اشتغال پایدار باید دغدغه تمام مسئولان استان باشد و در جهت رفع موانع عمل کنند وحمایت از سرمایه گذاران را در اولویت کاری خود قرار داده تا رشد و رونق اقتصادی مستمر باشد.

قاضی مرتضوی ادامه داد: تمام تلاش خود را مانند سال گذشته به کار خواهیم گرفت تا توانمند سازی بخش خصوصی دچار مشکلی نشود و با رصد فعالیت‌های اقتصادی، از بروز هرگونه مسئله‌ای پیشگیری شود و افرادی که در این زمینه خللی وارد کنند با آن‌ها با جدیت برخورد خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی به همکاری مطلوب شرکت شهرک‌های صنعتی استان با دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت:: تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها با دستگاه قضایی استان برای پیشبرد اهداف امور مختلف خود ضرورت دارد و باید مسئولان توجه ویژه‌ای در این راستا داشته باشند.

وی افزود: دستگاه قضایی استان پشتیبان ومطالبه‌گرحقوق واحد‌های صنعتی و تولیدی بوده و هرجا که احساس کند حقوق آن‌ها ضایع می‌شود وارد عمل شده و در جهت رفع مسائل و مشکلات آن‌ها تصمیم گیری می‌کند تا حقوق صاحبان صنعت تضییع نشود.

در ادامه این نشست مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: با حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و دستگاه قضایی استان از حوزه صنعت، اقدامات موثری در راستای رفع موانع تولید صنایع مختلف صنعتی و تولیدی در سال گذشته انجام شد و تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم تا زمینه تولید و اشتغال مولد نیز امسال بیش از پیش فراهم شود.

مهدی زاده مقدم به حمایت‌های مختلف دستگاه قضایی استان اشاره کرد و افزود: زمینه فعالیت صاحبان صنعت و سرمایه‌گذاران در بخش صنعت با حمایت‌های دستگاه قضایی استان فراهم است و دغدغه‌ای در این خصوص در شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود ندارد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، در ادامه گفت:: بهره وری در تولید، معرفی محصول برای مصرف داخلی ، توسعه واحد صنعتی، تولید صادراتی ، رشد تولید، ارتقای کیفیت تولید، تثبیت اشتغال مولد و افزایش نیروی انسانی از شاخص‌های اصلی همانند سال گذشته در سال جاری برای واحد‌های صنعتی و تولیدی است.
 

انتهای پیام // ف. ح

 
 


گفته‌های معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در نشست کارگروه قضایی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.