سرپرست موسسه آموزش عالی فردوس گفت:اولین همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیک با رویکرد اقتصاد مقاومتی جهت تحقق شعار سال برگزار خواهد شد، زیرا تا اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا نکند حمایت از کالای ایرانی به درستی صورت نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد هاشم جلیلی سرپرست موسسه آموزش عالی فردوس در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری ۳ همایش مدیریت و کسب و کار الکترونیک، نقش خراسان رضوی در شکوفایی هنر و معماری ایرانی اسلامی و جشنواره ملی سوغات رضوی در اردیبهشت، گفت: تا کنون آثار خوبی به دبیرخانه هرکدام از همایش‌ها ارسال شده و بیشترین تمرکز ما بر این خواهد بود تا به مسائل علمی توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به این که جشنواره سوغات زیارت با همکاری آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد افزود:اولین همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیک با رویکرد اقتصاد مقاومتی جهت تحقق شعار سال برگزار خواهد شد، زیرا تا اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا نکند حمایت از کالای ایرانی به درستی صورت نمی‌گیرد.

سرپرست موسسه آموزش عالی فردوس با اشاره به این که برای عملی کردن بسیاری از فعالیت‌ها باید علم آن را به کار ببریم گفت:امسال شهرداری مشهد از دانشجو‌ها در زمینه طراحی و ساخت المان‌های نوروزی استفاده کرد و موفق هم شد بنابراین انتظار داریم تا همه سازمان‌ها در این زمینه کمک کنند و هم چنین نباید از نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی این امرغافل شد.

حمید طباطبایی رئیس کمیته اجرایی اولین همایش مدیریت و کسب و کار نیز در این نشست خبری با اشاره به این که همایش مدیریت و کسب و کار قرار است با حمایت انجمن علمی مدیریت و دانش ایران از ۱۷ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت برگزار شود گفت: از اساتید دانشگاه‌های هنر سراسر کشور در این همایش شرکت می‌کنند ومقالات برگزیده در این جشنواره در مجله‌های مختلف علمی به چاپ می رسد.

وی افزود: سال ۱۳۹۷ سال حمایت از کالای ایرانی است و در ایران کسب و کار الکترونیک یک کلید واژه اصلی است، زیرا از طریق آن می‌توان در کشور اشتغال زایی کرد و با تحقق اقتصاد مقاومتی به تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی رسید.

رئیس کمیته اجرایی اولین همایش مدیریت و کسب و کار با اشاره به این که ۳ همایش نقش خراسان در شکوفایی هنر و معماری اسلامی، مدیریت کسب و کار الکترونیک و سوغات ملی زیارت در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود گفت: تاکنون ۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

انتهای پیام// ز.ی
 

برگزاری ۳ همایش در دانشگاه فردوسی مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.