سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری کالا‌های غیر استاندارد از بازار لرستان

مدیرکل اداره استاندارد لرستان از جمع آوری اقلام بی‌کیفیت واحد‌هایی که شبانه فعالیت می‌کنند از سطح بازار خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مرضیه قنبریان مدیرکل اداره استاندارد لرستان گفت: سازمان ملی استاندارد در تیرماه سال ۹۶ پویشی را تحت عنوان کالای ایرانی می‌خرم شروع کرد که در جهت حمایت از خرید کالای باکیفیت داخلی است.

وی با بیان اینکه تعداد واحد‌های تحت پوشش و نظارت استاندارد در لرستان حدود ۳۰۰ واحد است، افزود: بر اساس مجازات‌های عمومی قوانین و مقررات سخت‌گیرانه‌ای تعریف شده که این، عامل بازدارنده خوبی برای جلوگیری از ورود کالا‌های بی‌کیفیت از سوی واحد‌های متخلف به بازار است.

مدیرکل اداره استاندارد لرستان گفت: واحد‌هایی که به دنبال سود کوتاه‌مدت هستند محصولات را با هر قیمتی تولید و سعی در کاهش قیمت تمام شده خود دارند که همین امر باعث کاهش کیفیت محصول نهایی می‌شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر واحد‌هایی در استان وجود دارد که در برای ماندگاری در بازار به کیفیت کالا اهمیت بیشتری داده و استمرار بیشتری در کیفیت دارند لذا باید حمایت شوند.

قنبریان با اشاره به واحد‌هایی که شبانه فعالیت می‌کنند، افزود: اقلام این قبیل واحد‌ها عموماً بی‌کیفیت بوده که از طریق طرح کنترل بازار با آن‌ها برخورد و محصولاتشان از سطح بازار جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/م

کالا‌های غیر استاندارد از بازار جمع‌آوری می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.