معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: این فرهنگ باید جا بیفتد که اقتصاد خود را رونق دهیم و همه مردم با مصرف کالای ایرانی به دنبال حل مشکلات عمده کشور بروند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌الاسلام محمدجواد عباس زاده معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار داشت: ما تابع نظام و ولایت هستیم و فرمان و دستور مقام معظم رهبری حجتی برای همه ما است و رفع مشکلات عمده در راستای توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی بابیان اینکه تأکید چند باره مقام معظم رهبری بر بحث اقتصاد مقاومتی و انتخاب به‌عنوان شعار سال باید محوری برای آن سال و سال‌های بعد و رونقی برای مردم و کشور باشد افزود: اوقاف و امور خیریه نیز در راستای ترویج و تبلیغ این فرهنگ نورانی و فرمایشات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد و امیدواریم همه مسئولان و مردم در رابطه با شعار سال فعال و پای‌کار باشند تا به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کند.

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان بیان کرد: یک فرد ژاپنی تازه‌مسلمان شده از لوازم ایرانی استفاده می‌کرد حتی تلفن همراه خود را ایرانی تهیه‌کرده بود که با پرسیدن دلیل این کار از او گفت، می‌خواهم در همین حدی که توان دارم به اقتصاد تنها حکومت شیعه کمک کنم.

وی عنوان کرد: این فرهنگ باید جا بیفتد که اقتصاد خود را رونق دهیم و همه مردم با مصرف کالای ایرانی به دنبال حل مشکلات عمده کشور بروند.

عباس زاده تصریح کرد: موقوفاتی که داریم عمدتاً سرمایه‌گذار باید ورود پیدا کند که اگر در مسیر تولید ملی باشد مسلماً کمک می‌کنیم و آمادگی داریم، ورود سرمایه‌گذار در رابطه با ایجاد و حمایت از مراکزی که به نفع تولید داخلی باشد را مساعدت کامل می‌کنیم.

انتهای پیام/م

لزوم فرهنگ‌سازی در حیطه رونق اقتصاد کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.