سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام‌جمعه کوهدشت مطرح کرد؛

ایران محور عدالت دنیای اسلام است

امام‌جمعه شهرستان کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کوهدشت گفت: ایران محور عدالت در دنیای اسلام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: تقوای زبانی عنصری بسیار مهم است که ما بدانیم چگونه سخن می‌گوئیم.

وی ضمن بیان اینکه ایران محور عدالت دنیای اسلام است، افزود: حکومت عدالت محور امام علی (ع) بایستی الگوی مردم و کارگزاران ما باشد، زیرا زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی وی سراسر درس است.

امام‌جمعه کوهدشت تخاصم بین ما و دشمنان بر سر مسئله اقتصاد را دلیل اصلی نام‌گذاری شعار امسال دانست و عنوان داشت: حضرت آقا با نام‌گذاری این سال به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی» که به معنای حمایت از کارگر، سرمایه و تولید ایرانی بود خط مقاومت و پدافندی از نظر اقتصادی در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایجاد نموده است.

وی افزود:حمایت از کالای ایرانی عامل ثبوت و عزت وجهه ملی اسلام در برابر دنیای کفر است.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن تأکید برداشتن زندگی اسلامی، بیان کرد: مردم و مسئولان بایستی مطلع باشند که دارای چه ثروت‌های طبیعی و انسانی هستیم و راه نجات اقتصاد ملی، جلوگیری از کالای قاچاق است.

وی ضمن اشاره به برتری ایران در منطقه، افزود: آمریکا ۷ تریلیون دلار برای گروه‌های تروریستی هزینه کرد تا با راه انداختن جنگ‌های فرعی امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کند.

طهماسبی با اشاره به توهین اتحادیه صنف مشاوران ملاک تهران نسبت به مردم کوهدشت گفت: این اهانت ناجوانمردانه، سخیف، بی‌معنا و غیرمسئولانه نسبت به شهرستانی که امتحانش را در طول انقلاب، تاریخ و در عملیات غرورآفرین مرصاد پس داده است بسیار خطرناک و تحریک‌کننده بود.

وی ضمن تشکر از مسئولین و شخصیت‌هایی که نسبت به مسئله اخیر موضع‌گیری کردند، گفت: عزل یا عذرخواهی مسببین این اهانت کافی نیست بایستی ریشه‌یابی شود چه دست‌هایی پشت پرده بوده که با نیش قلم، این شهرستان محروم را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/د

اهانت اخیر به مردم کوهدشت ریشه‌یابی شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.