نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد در نماز عبادی سیاسی این هفته از تلاش‌های آموزش و پرورش در ترغیب دانش آموزان به اقامه نماز و حضوردر مصلا‌های نماز جمعه تقدیر کرد.

حضور دانش‎آموزان درقالب طرح سودای بندگی در میعادگاه‌های نماز جمعه

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  گفت: از ابتدای سال‌تحصیلی جاری تا کنون ۳۱۰ آموزشگاه در قالب طرح سودای بندگی شامل آموزش عملی وضو، نماز و نمازجماعت و نماز جمعه مشارکت کرده‌اند.

اسداله عباس زاده افزود: صدا و سیمای مرکز لرستان و رسانه‌های دیداری و شنیداری استان هم پوشش خبری این طرح به خوبی انجام داده و به اطلاع افکار عمومی رسانده اند.

وی تاکید کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیشترین تاکید به مبانی تربیتی شده و اقامه نماز یکی از محوری‌ترین فعالیت‌ها در تربیت دینی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است. گفتنی است که در این دیدار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد از اصغر زینی‌وند، کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد به نمایندگی از عوامل اجرایی و برگزارکنندگان این طرح باشکوه، منظم، خودجوش و خداپسندانه با اهدای لوح سپاسی تجلیل به‌عمل آورد.

انتهای پیام/م

دانش‎آموزان درقالب طرح سودای بندگی در میعادگاه‌های نماز جمعه حضور پیدا کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.