سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار گچساران خبر داد؛

اسکان بیش از 290 هزار مسافر و گردشگر در گچساران

فرماندار گچساران گفت: با آغاز تعطیلات نوروزی از تاریخ 28 اسفندماه سال گذشته لغایت هشتم فروردین ماه تعداد 290 هزار و 154گردشگر و مسافر در شهرستان گچساران اسکان یافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ عبدالرحیم رحیمی  اظهار کرد: با آغاز سفرهای نوروزی شهرستان گچساران تا کنون میزبان بیش از 290 هزار گردشگر و مسافر بوده است.
فرماندار گچساران با بیان اینکه از روز 28 اسفندماه سال گذشته لغایت هشتم فروردین ماه مرقد مطهر بی‌بی حکیمه خاتون میزبان بسیاری از زائران خارجی و داخلی کشور است، افزود: در این ایام تعداد 122 هزار و 257 زائر و گردشگر داخلی برای زیارت مرقد مطهربی‌بی حکیمه خاتون در این منطقه اسکان یافته‌‌اند.
رحیمی در ادامه با اشاره به مناطق گردشگری این شهرستان گفت: در این ایام تعطیلات نوروزی تعداد 97 هزار و 700 مسافر نوروزی در مناطق تفریحی و گردشگری دشتک دیل و قلات گناوه اسکان گزیدند.
فرماندار گچساران با بیان اینکه شهرستان گچساران دارای آثار تاریخی برجای مانده از گذشتگان دارد، خاطرنشان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی الی هشتم فروردین تعداد 34 هزار و 821مسافر نوروزی از بناهای تاریخی منطقه خیرآباد لیشتر در گچساران بازدید و اقامت داشته‌اند.
به گزارش فارس، تعداد 42 آموزشگاه در قالب 350 اتاق با تجهیزات کامل و تعداد پنج پارک برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/غ

بازدید گرشگران از مناطق گچساران

برچسب ها: نوروز 97 ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.