مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیش از ۲۰۰ نفر نیروی انسانی در قالب گشت‌های راهداری و کنترل نامحسوس در محور‌های مواصلاتی استان به مسافران نورورزی خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  خوان پایه با بیان اینکه طرح نوروزی اداره کل راهداری از ۲۵ اسفند سال ۹۶ شروع شده و تا ۱۵ فرودین ماه ۹۷ ادامه دارد گفت: دراین مدت ۲۰۰ نفر در قالب گشت‌های راهداری و کنترل نامحسوس بوسیله ۱۵۰ دستگاه سبک، سنگین و نیمه سنگین در محور‌های مواصلاتی استان به مسافران و گردشگران نورورزی خدمات رسانی می‌کنند.
 مدیر کل راهداری استان با اشاره به اینکه در این طرح در دو بخش راهداری و حمل نقل ایمنی ترافیک به مردم خدمات ارائه می‌شود افزود: در بخش راهداری قبل از شروع سفر‌ها ۸۰۰ کیلومتر خط کشی جاده ها، نصب علائم و روشنایی برون شهری و تونلها، لکه گیری سطح معابر و پاکسازی مبادی ورودی شهر‌ها انجام شد.
وی با بیان اینکه در بخش حمل و نقل ایمنی ترافیک با همکاری پلیس راه گشت‌های راهداری و گشت‌های کنترل نامحسوس تشکیل شد گفت: ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار در این مدت به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.
خوان پایه با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون ۲۰ هزار دستگاه خودرو مربوط به دیگر استان‌ها وارد استان شده و از این تعداد ۹ هزار وسیله نقلیه بیش از ۷۲ ساعت در شهر‌های استان ماندگاری داشتند افزود: بار ترافیک از ابتدای نوروز تا کنون درمحور‌های استان نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۱۹ درصدی داشته و طی این مدت میزان تصادفات منجر به فوت کاهش ۸۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.
 
انتهای پیام/ش

ورود ۲۰ هزار دستگاه خودرو به کهگیلویه و بویراحمد مربوط به دیگر استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.