جشن نوروز به همراه برنامه های فرهنگی ،جشنواره غذاهای سنتی و عروسی به همت اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان در شهرستان لنده برگزارشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  همزمان با تعطیلات نوروز شهرستان لنده میزبان تعداد زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی است که مسئولان هم سعی دارند برای ایجاد فضایی با نشاط ، برنامه های متنوعی در محل مناطق گردشگری شهرستان برگزار کنند.
مدیر کل میراث فرهنگی استان در حاشیه این جشن گفت: این جشنواره با محتوای نشاط و شادی برای مردم و گردشگران نوروزی برگزار شد تا فرهنگ استان در قالب جشنواره هابه گردشگران نوروزی معرفی شود.
باقری افزود: در این جشن فرهنگ استان، نوع زندگی، غذاهای سنتی، نوع پوشش، معیشت زندگی، موسیقی و صنایع دستی استان در این جشنواره برای گردشگران نوروزی که از سراسر کشور به این استان سفر می کنند ،معرفی می شود.
وی گفت :امیدواریم با توجه به زیر ساخت هایی که به لحاظ گردشگری در شهرستان لنده وجود دارد بتوانیم فضای های گردشگری برای این شهرستان مهیا کنیم و مناطق گردشگر پذیر لنده را مورد مطالعه قرار دهیم .
در این جشنواره غرفه هایی از قبیل آثار صنایع دستی هنرمندان، تولیدات و توانمندیهای روستاییان، معرفی البسه محلی و پخت نان و غذاهای سنتی برپا شد.
در این جشنواره جشن عروسی نیز برپا شد که مورد تجلیل مسئولان استانی و شهرستانی و استقبال مردم قرار گرفت .
انتهای پیام/ش

 جشن نوروز در لنده برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.