سرمربی تیم دانشجو معلمان کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه سوم این تیم در نخستین جشنواره ملی ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی و محلی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رحمان همت‌پور با اشاره به توانمندی جوانان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تیم دانشجو معلمان کهگیلویه و بویراحمد توانست در نخستین جشنواره کشوری ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی و محلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان رتبه سوم را کسب کند.

رئیس هیأت روستایی و بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مسابقات از تاریخ 27 لغایت 30 مرداد به میزبانی استان اصفهان و برای نخستین بار با حضور 29 تیم برگزار شد.

همت‌پور تصریح کرد: خوشبختانه تیم دانشجو معلمان ما به خوبی در این مسابقات درخشید و توانست مقام سوم این مسابقات را از آن خود کند.

سرمربی تیم دانشجو معلمان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دانشجو معلمان در این مسابقات در شش رشته دارت، چرخ‌تانک، الختر، بولینگ فوتبال، پیاده‌روی چند نفر و بازی‌های بومی محلی با هم به رقابت پرداختند.

همت‌پور عنوان کرد: تیم کهگیلویه و بویراحمد متشکل از هشت ورزشکار بود که در رشته بومی محلی مقام نخست و در بولینگ فوتبال مقام چهارم و در دیگر رشته‌های رتبه عالی را کسب کرد.

رئیس هیأت روستایی و بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مجموع تیم پردیس شهید ایزدپناه یاسوج موفق به کسب رشته سوم در نخستین جشنواره بومی محلی شد.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت ورزشکاران هم‌استانی در بخش‌های مختلف بی‌نظیر است، گفت: توجه و حمایت از هیأت‌های ورزشی تمایل ورزشکاران را برای ماندگاری و پیشرفت روزافزون بیشتر می‌کند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.