جانشین فرمانده انتظامی استان از کاهش ۸۳ درصدی تصادفات منجر به فوت از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  سرهنگ مصطفایی گفت: طرح نوروزی پلیس استان در دو حوزه انتظامی و راهور ترافیکی از ۲۴ اسفند ماه شروع و تا پایان روز ۱۴ فرودین ماه ادامه دارد.
مصطفایی با بیان اینکه در این طرح از ظرفیت ۱۰۰ درصدی نیرو‌های موجود استفاده و توجه ویژه ایی به نیرو‌ها در حوزه راهنمایی و رانندگی و پلیس راه شده است افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و استقرار به موقع پلیس و کنترل ترافیک در محور‌های مواصلاتی از حرکات مخاطره آمیز توسط رانندگان پیشگیری شده به طوریکه میزان تصادفات منجر به فوت در استان از ابتدای تعطیلات تا کنون ۸۳ درصد نسبت مدت مشابه پارسال کاهش داشته است.
سرهنگ مصطفایی با بیان اینکه در حوزه پلیس راه ۴۰ گشت خودرویی محسوس به صورت ۲۴ ساعته در محور‌های برون شهری استان فعال است گفت: ۱۰ گشت خودرویی نامحسوس نیز در این محور‌ها فعال هستند.
وی با اشاره به اینکه پلیس راه در ۲۰ نقطه حادثه خیز محور‌های مواصلاتی استان مستقر است گفت: به منظور ایجاد نظم و جلوگیری از سرقت منازل ۲۱۱ گشت خودرویی در قالب گشت‌های خودرویی انتظامی پیش بینی شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان از استقرار ۲۵ ایستگاه پلیس نوروزی در نقاط استراتژیک شهر‌های استان خبر داد و افزود: ۶۰ گشت موتورسوار و همچنین گشت‌های زوجی و پاس‌های ثابت نیز در ایام تعطیل پیش بینی شده است.
 
انتهای پیام/ش

 تلفات منجر به فوت جاده ایی در استان ۸۳ درصد کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.