رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 25 اسفند 96 تاکنون 291 سانحه رانندگی در جاده‌های درون شهری و برون شهری این استان رخ داده است که 512 نفر در این حوادث زخمی شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  جلال پورانفردبا بیان اینکه سوانح جاده‌ای و ترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفند سال 1396 تاکنون یک فوتی داشته است افزود: در این مدت یکهزار و 201 حادثه ترافیکی و غیرترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد از سوی مرکز فوریت‌های پزشکی امدادرسانی شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این مدت 17 مورد مسمومیت ناشی از گازگرفتگی در استان ثبت شده است.
وی از مراجعه یکهزارو 246 نفر به چادرهای سلامت در تعطیلات نوروز امسال در این استان خبر داد.
پورانفرد عنوان کرد: 260 نیروی عملیاتی در قالب 39 پایگاه زمینی، 2 پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورولانس در تعطیلات نوروز در حال خدمات دهی هستند.
وی گفت: 10 چادر سلامت در هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده و به صورت شبانه روزی با حضور تکنیسین‌ها مشغول فعالیت هستند.
در یک سال گذشته یک هزار و 112 مورد مسمومیت در حوزه‌های مختلف در مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده که 232 مورد آن مسمومیت با گاز منواکسید کربن بوده است.
 
انتهای پیام/ش

مصدومیت 512 نفردر تصادفات نوروزی کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها: نوروز 97 ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.