سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی نزدیک به ۱۵۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری آذربایجان غربی

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:نزدیک به ۱۵۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان جابجا شدند.

امیرصالح خیراندیش رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛گفت: از ۲۵ اسفندماه سال ۹۶ تا ۵ فروردین ماه سال جاری نزدیک به ۱۵۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری استان و در قالب ۱۵ هزار سفر جابجا شده است.

امیرصالح خیراندیش با بیان اینکه بیش از سه هزار دستگاه انواع وسایط نقلیه در بخش حمل و نقل مسافر فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: این تعداد وسایط نقلیه آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند و هیچ کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

وی ادامه داد: کمیته خدمات و حمل و نقل سفر‌های نوروزی از اسفند ماه سال گذشته با انجام جلسات مستمر با اعضای مرتبط، هماهنگی‌های لازم را در آستانه سفر‌های نوروزی در زمینه ارتقای ایمنی، سفری ایمن فراهم و خدمات مطلوبی ارایه داده است و در این خصوص بازرسی‌های مستمر جهت حصول اطمینان از ایمنی ناوگان انجام می‌شود.

خیر اندیش افزود: شماره تلفن ثابت ۰۴۴۳۳۶۷۹۸۴۸ آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران گرامی است و همچنین همشهریان عزیز می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۲۶ به صورت مستقیم با بخش بازرسی این اداره کل ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام/ن.م

۱۵۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری آذربایجان غربی جا به جا شده اند

برچسب ها: جمل و نقل ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.