سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرایی مهمان سرای حرم مطهر رضوی از زائران نوروزی

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: در ایام نوروز ۹۷ روزانه ۴۵ تا ۵۵ هزار پرس غذای گرم در دو وعده نهار و شام در هردو مهمان سرای حضرت پخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سیدخلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با اشاره به این که در ایام نوروز ۹۷ میهمان سرا‌های حرم مطهر رضوی به طور وبژه به زائران خدمات رسانی می‌کنند گفت: گروهی از خادمان اداره رفاه زائران حرم مطهر رضوی از روز ۲۶ اسفند با استقرار در ۵ محور منتهی به مشهد از زائران نوروزی امام هشتم (ع) با غذای گرم پذیرایی می‌کنند و این امر تاپایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این که در ایام نوروز ۹۷ روزانه ۴۵ تا ۵۵ هزار پرس در دو وعده نهار و شام در هردو مهمان سرای حضرت پخت می‌شود افزود: در سال ۹۶ با ساخت مهمان سرای غدیر،۷ میلیون زائر و مجاور از غذای حضرت بهره‌مند شدند و این در حالی است که در سال ۹۵ آمار پذیرایی مهمانسرا ۴ میلیون بود.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی ادامه داد: در نوروز ۹۷ روزانه ۱۵۰ نفر نیروی افتخاری مرد و ۸۰ نیروی افتخاری زن امورات مربوط به آشپزخانه میهمانسرا و پذیرایی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام// ز.‌ی


روزانه ۴۵ تا ۵۵ هزار پرس غذای گرم در مهمان سرای حرم مطهر رضوی پخت می‌شود

برچسب ها: نوروز ، تغذیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.