۲۳ دستگاه ستاد خدمات زائر در مشهد از امروز کار خود را برای خدمت رسانی به میهمانان نوروزی آغاز کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، استاندار خراسان رضوی در مراسم آغاز به کار ستاد خدمات زائر در مشهد گفت: ستاد خدمات سفر در طول سال فعال است و در ایام مناسبتی امام رضا و نوروز بصورت فشرده و خاص کار خود را دنبال میکند.

علیرضا رشیدیان افزود: ۱۲ کمیته در این ستاد مشغول به فعالیت در حوزه‌های اجرایی، امنیتی و خدماتی هستند و تمامی دستگاه‌های متولی در آمادگی کامل به سر میبرند.

رییس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: در طول سال جاری نزدیک به ۱۰ درصد افزایش زائر داشتیم و از ۲۵ اسفند سال ۹۵ تا ۱۷ فروردین ۹۶ بیش از ۷ درصد نسبت به سال‌های گذشته مسافر وارد مشهد شد که پیش بینی میشود امسال بیش از ۸ میلیون زائر و مسافر وارد مشهد شوند.

رشیدیان متوسط اقامت در مشهد را ۳ روز عنوان کرد و افزود: با آماده کردن بسته‌های گردشگری و خدماتی از جمله باغ موزه و موزه‌ها و برنامه فرهنگی امیدواریم مدت اقامت افزایش دهیم.
 

مشهد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است


شهردار مشهد هم در این مراسم گفت: مشهد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است و کل شهر گل آرایی و المان‌های مربوط به عید نصب شد.

قاسم تقی زاده خامسی افزود: ۳۰ هزار متر مربع پارکینگ، یک پارک سوار با ظرفیت یکهزار خودرو و افتتاح میدان سعدی و راه اندازی اپلیکیشن معرفی اماکن دیدنی و خدماتی مشهد برای زائران از مهمترین برنامه‌های اجرایی شهرداری مشهد است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد هم گفت: از امروز ۲۳ دستگاه اجرایی کار خود را برای خدمت رسانی به میهمانان نوروزی آغاز کردند.

خلیل الله کاظمی افزود: مانور خدمات هم در فضای ۵۰۰ مترمربعی سرپوشیده و ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربعی روباز در کمپ غدیر مشهد شروع بکار کرد.
 
انتهای پیام//ا.س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.