سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در تعطیلات نوروز

در راستای برنامه سلامت نوروزی، کارشناسان بهداشت محیط بر اماکن و تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت ویژه‌ای دارند.

معصومه صفاری نماینده معاونت بهداشتی در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  گفت: همزمان با فرارسیدن سال نو و تعطیلات نوروزی، از سوی گروه‌های ثابت و سیار کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه، بازدید و نظارت ویژه‌ای بر اماکن و مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز گذشته ۸۴۹ فعالیت بهداشتی از سوی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه انجام شده است، افزود: بازدید از اماکن بین راهی، محل‌های اسکان نوروزی و کمپ ها، کنترل و نمونه برداری آب آشامیدنی و آموزش به مسافران، از فعالیت‌های کارشناسان بهداشت محیط است.

صفاری ادامه داد: ۲۹ بازدید و بازرسی از مراکز و اماکن بین راهی، ۷۷ مورد صدور اخطار، ۱۶ نمونه برداری مواد غذایی و ۳۵۲ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل، از سوی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه، انجام شد.

وی اضافه کرد: طبق گزارش‌های ارسالی از سوی کارشناسان بهداشت محیط، ۲۷۴ مورد کلرسنجی و ۵۶ مورد غربالگری نوزادان در شیراز، انجام شده است.

نماینده معاونت بهداشتی در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه، یادآور شد: کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به صورت شبانه روزی برای حفظ سلامتی هموطنان به ویژه در ایام تعطیلات نوروز، تلاش می‌کنند.
انتهای پیام/ر

بازرسی از مراکز و اماکن بین راهی فارس در تعطیلات نوروز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.