سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت ترافیک شهری و بحران با راه اندازی ۱۴ دوربین ترافیکی و انتظامی در محمودآباد

۱۴ دوربین ترافیکی و انتظامی با هدف مدیریت ترافیک شهری و بحران در شهرمحمودآباد نصب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محسن رضایی شهردار محمودآباد گفت:با همکاری  شهرداری محمودآباد و سازمان همیاری‌های شهرداری‌های مازندران ۱۴ دوربین مداربسته به ارزش  ۶۰۰ میلیون تومان در ۱۴ نقطه شهر این شهر نصب شد.

وی با بیان اینکه این مرکز به فیبر نوری در آینده نزدیک تجهیز می‌شود، افزود:بستر فعلی، رادیویی است که در آینده تبدیل به فیبر نوری خواهد شد و سرعت و کیفیت تصویر را ارتقا خواهد داد.

شهردار محمودآباد گفت: دوربین‌ها از نوع چرخشی ۳۶۰ درجه است و ساختمان مونیتورینگ آن هم بر اساس آخرین استاندارد‌های تعریف شده کمیته فنی پایش تصویری استان، ساخته و تجهیز شده است.

رضایی با بیان اینکه پوشش شهر سرخ‌رود وروستا‌های آن در مراحل بعدی نصب دوربین‌های مداربسته است افزود: بعد از ساری و آمل که بصورت محدود از این سامانه بهر برداری کردند، محمودآباد سومین شهر مازندران است که این طرح را بصورت جامع اجرا کرد.

شهردار محمودآباد با اشاره به کارکرد‌های این سامانه گفت: این سامانه علاوه بر مدیریت ترافیک شهری، در موارد امنیتی، ایمنی، آتش نشانی و مدیریت بحران کاربرد دارد.

رضایی افزود: امیدوارم این سامانه همانطور که شهر محمودآباد را شهری امن‌تر برای شهروندان تبدیل می‌کند اینجا را برای متخلفان و بزهکاران نا امن کند.

انتهای پیام/آ

نصب دوربین‌های ترافیکی و انتظامی در شهر محمودآباد

برچسب ها: طرح ترافیک ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.