۳۰۰ دستگاه دوربین در حوزه گسترش امنیت نرم خریداری و در اختیار شهرداران مازندران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران صبح امروز در جلسه شورای اداری که به منظور تکریم و معارفه شهرداران شهر‌های نور گفت: در حوزه گسترش امنیت نرم، ۳۰۰ دستگاه دوربین خریداری و به شهرداران تحویل شد.

وی با بیان اینکه ۴۵ شهر از جمله نور به این دوربین‌ها مجهز شدند، افزود: با تجهیز شهرداری‌های استان به دوربین جو روانی مثبت ایجاد و تخلفات مستندسازی و با سند پیگیری می‌شود.

یونسی به نصب دوربین در روستا‌ها نیز اشاره کرد و گفت:  به منظور افزایش ضریب امنیتی ، تمامی شهرهای مازندران به دوربین مدار بسته مجهز می شود.

وی افزود: از شهرداران و شورا‌ها انتظار داریم مشارکت مردمی را در حوزه گسترش نظم و امنیت افزایش دهند و مانع کاربری غیرمجاز شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: امسال با توجه به شعار سال حدود ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بیش از ۸ هزار طرح در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و برخی به بهره‌برداری رسید که به اشتغال و توسعه استان کمک کرد.

وی گفت: همه تشکل‌های مجوزدار هم فعالیت‌های قانونی خود را در استان ادامه می‌دهند و خانه احزاب استان نیز فعال است که در حوزه سیاسی و صنفی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: ۵۴ هزار معتاد در استان شناسنامه‌دار شدند و ۵۴۰ مرکز ترک اعتیاد در استان فعال است تا معتادان به سمت دارو درمانی بروند و همه مناطق آلوده بهسازی شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد: تردد افاغنه غیرمجاز در استان مازندران ممنوع است بنابراین نباید از کارگران افاغنه غیرمجاز استفاده و بکارگیری کرد.

یونسی افزود: استفاده از نام و عناوین خارجی برای واحد‌های صنفی و کسبی ممنوع است و قطعا برخورد می‌شود، ورود برنج خارجی به استان مازندران ممنوع است و قاچاق تلقی و برخورد قانونی و قضایی می‌شود.

انتهای پیام/آ

تجهیز شهرداری‌های مازندران به دوربین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.