امنیت نقش مهمی در توسعه فعالیت‌ های اقتصادی در جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در دیدار با رؤسای بانک و سازمان‌ های مالی این شهرستان، گفت: امنیت نقش مهمی در توسعه فعالیت‌ های اقتصادی در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه بانکداری اسلامی برخلاف دیدگاه موسسات غربی که هرگز ارتباط بین بانکداری واصول اخلاقی را نپذیرفته اند، افزود: پایبندی بانک‌ های اسلامی به اصول اخلاقی، توجه به اوضاع مشتریان و وضعیت‌های موجود در نحوه رفتار با مشتری از ویژگی‌ های بانک‌ ها در کشور است.

سرهنگ درویشی گفت: بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری برابر قانون مکلف هستند این اماکن را به تجهیزات ایمنی و دوربین مدار بسته تجهیز کنند.

وی ارائه هشدار‌های امنیتی، فعال سازی سامانه پیامکی و اطلاع رسانی به موقع به مشتریان همزمان با تراکنش حساب‌ ها را در پیشگیری از وقوع سرقت‌ ها و کلاهبرداری‌ های اینترنتی مفید و موثر خواند و افزود: متصدیان امور بانکی پس از رویت کارت شناسایی معتبر نسبت به ارایه خدمات به مشتریان اقدام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، وجود نگهبان برای بانک‌ ها را ضروری عنوان کرد و گفت: بی شک تعامل سازمان‌ ها و دستگاه‌ ها با پلیس نقش مهمی در پیشگیری از جرائم دارد.

انتهای پیام/ م

ضرورت امنیت در توسعه فعالیت‌ های اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.