امنیت عمومی با اعتماد سازی و جلب مشارکت های مردمی ارتقاء پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در جلسه نظارت تخصصی شهرستان سوادکوه شمالی، اعتماد سازی و جلب مشارکت های مردمی را گامی موثر در ارتقاء امنیت عمومی برشمرد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت منطقه و حوادث آن مسئولیت ما را دو چندان خواهد کرد، افزود: باید سخنان مقام معظم رهبری مبنی براستمداد از خداوند متعال، ارتباط قوی و صمیمانه با مردم، اقتدار همراه با رافت اسلامی و پایبندی به قانون را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سردار میرفیضی مشارکت مردم با پلیس را گامی اساسی در جهت استقرار امنیت پایدار در جامعه برشمرد و گفت: در این مسیر باید با اعتماد سازی ، جلب مشارکت حداکثری و گسترش تعاملات، امنیت اجتماعی را در جامعه ایجاد کرد.

فرمانده انتظامی مازندران به سخنی از رهبر معظم انقلاب که نیروی انتظامی را آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران دانستند اشاره کرد و افزود: اگر در تراز جامعه قرآنی و اسلامی و به عنوان پلیس مجاهد مسئول حرکت کرده و پاسخگو باشیم، با توجه به وظایف خطیر به یقین موفقیت های دوچندانی را کسب خواهیم کرد.

سردار میرفیضی مردم مداری را از وظایف مهم پلیس دانست و گفت: اگر درست و با خلوص نیت برای مردم کار کنیم آن ها نیز قدردان زحمات ما خواهند بود .

انتهای پیام/ م

ضرورت اعتماد سازی و جلب مشارکت های مردمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار