سارق سابقه دار باغ‌های و مزارع کشاورزی با ۱۵ فقره سرقت در ساری شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ صفر پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده جاده دریا بلافاصله ماموران تجسس بخش انتظامی فرح آباد در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌های همه جانبه، ماموران موفق به شناسایی سارق شده و با اخذ دستور قضایی در اقدامی غافل گیرانه در حالی که سارق در حال اوراق کردن موتورسیکلت سرقتی در منزلش بود وی را دستگیر کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران، گفت:متهم که از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت موتور، باغات، ادوات کشاورزی، لوازم خودرو، خرید و فروش مواد مخدر بوده است در بازجویی‌های صورت به ۱۵ فقره انواع سرقت در ماه گذشته اعتراف کرد.

صفر پور افزود: با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از منزل متهم مقادیر زیادی اموال سرقتی از جمله تعداد ۲ دستگاه موتور سیکلت، ابزار کشاورزی، دستگاه سم پاشی، چندین دستگاه دوربین مدار بسته، کابل برق و مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک کشف شد.

وی با هشدار به شهروندان از صاحبان باغات و مزارع کشاورزی خواست: تا حد امکان از رها کردن و قرار دادن ابزار و ادوات کشاورزی در مزارع خود داری کنند و وسایل خود را در محلی امن و دور از دسترس عموم قرار دهند.

انتهای پیام/ر

دستگیری سارق سابقه دار با ۱۵ فقره سرقت در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.