سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان ؛

تصویب اشتغالزایی برای 370 نفر از روستانشینان مهاباد

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مهاباد گفت: 94 طرح اشتغال فراگیر روستایی و پایدار با 320 میلیارد ریال اعتبار در کمیته فنی این شهرستان تصویب و به استان فرستاده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، ایرج شجاعی در جلسه شورای کارگروه اشتغال مهاباد افزود: این طرح ها بر اساس سیاست های کلی دولت مبنی بر جلوگیری از مهاجرت روستاییان و ایجاد اشتغال پایدار تصویب شده است و با اجرای آنها برای 370 نفر اشتغال ایجاد می شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد نیز در این جلسه با بیان اینکه طرح های تصویب شده در کمیته فنی استان نیز دوباره کارشناسی می شود، گفت: تاکنون اعتباری برای طرح های اشتغال پایدار و فراگیر روستایی پرداخت نشده است.

علی خضرزاده افزود: اعتبار طرح ها برای شهرستان ها محدودیت ندارد و براساس میزان تقاضا در شهرهای مختلف استان اختصاص داده می شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح های پیشنهادی باید قبل از نام نویسی توسط اداره مربوطه دارای تائیدیه و توجیه اقتصادی باشد، افزود: تصویب نهایی این طرح ها و معرفی به بانک بر اساس میزان اشتغال زایی و توجیه اقتصادی در منطقه است.

خضرزاده ادامه داد: اعتبار این طرح در صورت معرفی به بانک از طرف کمیته فنی استان در سه ماه اول سال آینده پرداخت خواهد شد

انتهای پیام/ا

 تصویب 94 طرح اشتغال فراگیر روستایی و پایدار در مهاباد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.