مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال آینده 10 هزار فرصت شغلی در بخش روستایی و عشایری این استان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: طبق برنامه ریزی ها با اعطای تسهیلات اشتغال زا برای طرح های تولیدی، کشاورزی و خدماتی تا پایان سال آینده 10 هزار فرصت شغلی در بخش روستایی و عشایری این استان ایجاد می شود.

وی اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری در آذربایجان غربی حدود چهار هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است که بخش قابل توجهی از آن در کمیته های استانی و بخش کمی نیز به صورت متمرکز توزیع می شود.

رضا نقی زاده افزود: طی 2 هفته گذشته  با اجرای طرح اشتغال فراگیر روستایی و عشایری در آذربایجان غربی، بیش از سه هزار طرح برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به دبیرخانه ارسال شده که پس از بررسی تعدادی از آنها با اعطای تسهیلات به هشت طرح موافقت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی  بیان کرد: افرادی که تمایل دارند تا طرح های خود را برای تصویب ارائه دهند می توانند به سایت سامانه کارا به نشانی http://kara.mcls.gov.ir مراجعه کرده و لینک مربوط به اشتغال پایدار روستایی و عشایری را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ا

چهار هزار و هشتصد میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال پایدار روستایی در آذربایجان غربی

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.