بیش از هفت هزار میلیارد ریال اعتبار امسال برای اجرای طرحهای فراگیر اشتغال در آذربایجانغربی مصوب شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، اعتبارات طرحهای فراگیر اشتغال، توسعه پایدار مناطق روستایی، تعاون و مشاغل خانگی در نشستی با حضور مسؤلان و فعالان این عرصه در فرمانداری مهاباد اعلام شد.

 

صادق آهنگری مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی درنشست کمیته راهبری سرمایه گذاری وکارگروه اشتغال شهرستان مهاباد گفت: در سالجاری 702 میلیارد تومان اعتبار از محل طرح اشتغال فراگیر برای تأمین سرمایه در گردش واحدها و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان مصوب شده که از این مبلغ، 70 میلیارد تومان درکمیته های فنی استان به تصویب رسیده و به بانکهای عامل معرفی شده است.

 

رئیس خانه صنعت،معدن وتجارت آذربایجانغربی هم گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان با دریافت تسهیلات دوهزار میلیارد ریالی رونقی دوباره می گیرند.

 

محمدفاروق گرمیانی افزود: دو هزار و 300 میلیارد ریال امسال به 179 واحد تولیدی و صنعتی استان اختصاص یافته است که از این تعداد 123 واحد، کشاورزی و 56 واحد صنعتی هستند.

 

وی گفت: علاوه بر این یکهزار و 680 میلیارد ریال اعتبار هم برای اجرای طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی و مرزی و 305 میلیارد ریال هم برای توسعه مشاغل خانگی در استان در نظر گرفته شده که سهم شهرستان مهاباد 137 طرح با شش میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ع

 اختصاص دوهزار و 300 میلیارد ریال به 179 واحد تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.