سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دربهمن ماه؛

ضبط ۳۶۰ کیلو گوشت غیر قابل مصرف درشهربابک

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک از ضبط و معدوم سازی ۳۶۰ کیلوگرم گوشت خام غیر قابل مصرف در طی بهمن ماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک با ببان اینکه که ۳۶۰ کیلوگرم گوشت خام غیرقابل مصرف در شهربابک ضبط و معدوم شد گفت: از این مقدار حدود ۳۲۰ کیلوگرم در کشتارگاه دام این شهرستان و مابقی آن طی بازدید‌های بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان ضبط شد.

 وی افزود: بازرس بهداشتی گوشت دام این شبکه در نظارت‌های روزانه بر لاشه‌های دام در کشتارگاه مقدار ۳۲۰ کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف را ضبط و به روش بهداشتی معدوم سازی نموده است.

اسدی تصریح کرد: بازرسان این شبکه طی بازدید از فروشگاه‌های عرضه مواد پروتئینی علاوه بر ضبط و معدوم نمودن فرآورده‌های تاریخ گذشته به عرضه کنندگان نیز تذکر‌های لازم را داده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک از عموم شهروندان درخواست کرد در هنگام خرید به تاریخ انقضاء محصول توجه لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی توسط متصدیان عرضه فراورده‌های خام دامی مورد را سریعا به شبکه دامپزشکی گزارش کنند.

انتهای پیام/ح

ضبط گوشت غیرقابل مصرف درشهربابک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.