سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان صرفه جویی در مصرب آب را جدی بگیرند

مدیر عامل شرکت آبفا فارس، مردم استان را به مصرف بهینه و صرفه‌جویی در مصرف آب دعوت کرد و گفت: شهروندان ۲۰ درصد در آب صرفه‌جویی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدعلی قلندری مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: استان فارس یکی از مناطق خشک و نیمه خشک کشور است که به دلیل بروز خشکسالی‌های متوالی در سنوات اخیر و عدم بارش مطلوب باران با بحران منابع آب و کم آبی مواجه شده است که با ادامه این شرایط وضعیت دشواری در تابستان آتی داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه مصرف آب در اواسط و پایان اسفند ماه افزایش می‌یابد به جاست مردم استان فارس با در نظر گرفتن خشکسالی و بحران کم آبی در استان، مصرف بهینه آب را مد نظر قرار داده و در استفاده از آب شرب اصول صرفه‌جویی را رعایت کنند.

قلندری ادامه داد: امسال که کمبود بارش باران نگرانی‌هایی را در حوزه تأمین آب شرب ایجاد کرده است و محدودیت منابع آب به یک دغدغه ملی تبدیل شده است، باید صرفه‌جویی در مصرف آب در اندیشه ما نهادینه شود.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس تصریح کرد: شرایط به گو نه‌ای است که می‌طلبد با فرهنگ‌سازی و ترویج اصول صرفه‌جویی در جامعه و نیز احساس مسئولیت تک تک شهروندان فهیم در استان، کاهشی حداقل در سطح ۲۰ درصد در مصرف آب رخ دهد تا بتوانیم از وضعیت تنش‌زای کنونی عبور کنیم.

قلندری با اشاره به امکان بروز حوادث و اتفاقات در شبکه‌های آبرسانی در تعطیلات عید نوروز اظهار داشت: سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ این شرکت در شهر‌های تحت پوشش آماده پاسخگویی و ثبت تماس‌های شهروندان در این ایام است و اکیپ‌های سیار اتفاقات و حوادث این شرکت در شهر‌های مختلف به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع اتفاقات آب هستند.
انتهای پیام/ر

مردم هشدار‌های کمبود آب را جدی بگیرند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.